miniksevdamm benimde doğumdan sonra kanımda yüksek enfeksiyon çıktı crp 223 ü gördü doktor yatış vermişti damardan antibiyotik tedavisi en etkilisiymiş birde bol su tüket demişti. Şuan şükür düşüyor değerim.Ama bunu önemsemeyip yarım bırakma sakın tedavini benim idrar yollarında vardı enfeksiyon acil sezeryan olmak gerekti o yüzden sanırım idrar yollarındaki kana geçmiş. Doğumda sana çok zor olur su da çok önemli ama dediğiniz gibi çok yüksekse damar yolundan antibiyotik en etkilsi.