nazlisamac35 Gunlerdir belden bacaga vuran bir ağrı cekiyorum yuruyemiyecek duruma geldim erken dogum tehdimi bu ?
Rabismomm4 nazlisamac35 kaç haftalıksin kendini yordugun içinde olabilir bende aynı ağrı vardı Adım atamiyordum dinlendim geçti .
Mrvweeeeee nazlisamac35 dqha kucuk erken dogumla alakasi yoktur kraplar hamilelikte cok grer benmde ilk hamileligimde oleydi ayagim resmen kalcadan bosa cikardi agrirdi dusecem die korkardm
Rabismomm4 nazlisamac35 ayaklarını uzat dinlen ben 15 dk yürüdüm 3 gün çektim hemen geçmiyor belin içeri doğru gittiği için oluyor
nazlisamac35 Rabismomm4 bayramin birinci gunu biraz yuruduk etrafimizdaki akrabalarimiza gittik ve alcak topuklu terlik giymistim o gunden beri belim agriyor bununla alakali bence
Rabismomm4 nazlisamac35 aynen ben kısa mesafe yürüdüm 3 gün Ağrıdan uyuyamadım adım atarken kitlenip kaldım dinlen birde yatarken bacak arana yastık koyup uyu faydası oluyor