İki şekilde yapabilirsiniz ilki
Sancıniz geldiğinde hastaneye gittiğinizde hastane odasında suya koyarsınız refakatciniz
Meryem suresi
Felak
Nas ve Yasin okunuyor üstüne o sudan anne bir yudum içiyor.
Diğerinde isterseniz siz bir sise suya önceden duaları okuyup sancı anında suya koyabilirsiniz belki okuyacak kimse olmaz yanınızda. Ben o şekilde yapacağım çünkü pandemi nedeniyle refakatci olayı sıkıntı belki o an bir kaos olur