kirpapatyasi4 Kızlar merhaba. Hamilelikte göbek çizgisi göbek deliğinden yukarı doğru devam ediyorsa erkek göbek deliğinin asagısındaysa kız diyorlar doğrumu sizce sizde böylemi oldu
Aynuromerbyr12 kirpapatyasi4 yani ne kadar doğru bu bilgi onu bilemem ama benim de göbek deliğinden aşagıda ve kızımız olacak 🤗
Nrdn-tmr00 kirpapatyasi4 benimde göbek deliğimin aşağısından başlıyor göbek deliğinden yukarı devam ediyor. Allah nasip ederse kızım olacak 🤗
dlnyny kirpapatyasi4 benim yukarı doğru devam ediyor oğlum olacak alakası var mı bilmiyorum🙈 ama yukarıda oluşan çizgim 4.aydan sonra oluşmaya başladı
Ays0 26.haftadayim bende çıkmadı o kadar silik bir çizgi ki eşim olmadığını benim hayal gördüğümü söylüyor aşağıda ve kızım olacak ama bence yapısal bir şey
Fatos_teke46 kirpapatyasi4 bnm nerdeyse gogusume kadar çizgi var yukarı doğru ama cinsiyet olarak doktorumuz kız tahmininde bulundu 🌺
Gulsenyilmaz kirpapatyasi4 benimde aşağıya dogru 32 haftalık ve kızım olacak ☺️ Ne kadar dogru bende bilmiyorum ilk defa sizde duydum