Kızlar sorum bazılarınıza biraz cahilce gelebilir belki, hastanede çalışanlarınız ya da bilenleriniz varsa yanıtlayabilirseniz çok sevinirim. Doğum sonrasında ebe veya hemşireler bebeği temizlemek için ne kullanıyorlar acaba? Yani sadece siliniyor mu bebek yoksa kimyasal içeren bir ürünle mi temizleniyor? İzlediğim doğumlarda bayağı kanlı çıkıyor ama annelere verildiklerinde tertemiz görünüyorlar o yüzden merak ettim