Umutduru Kızlar sonucum çıkmış tıkliyorum ama açılmıyor nereden bakabilirim yarın 19 mayıs nedeniyle kapaliymış persembeye nasıl dayanıcam ??
Esos93 Umutduru ben bugün kaan verdim yarina cikmazmi yani sonuclar 19 mayis hic dusunmemistim bence saglikcilar çalışıyordur sistemden bakilir diye düşünüyorum
Nnimet Hangi sehirde oturuyosan hsl plaka kodunu yaz tabi saglik ocaginda kan tahlili verdiginde barkod aldiysan
KkubraOz MercimekveAnnesi16 ben bugün saat 3 buçuk gibi kan verdim . 3-4 saat sonra e nabıza düşmüştü.
MercimekveAnnesi16 KkubraOz valla bilmiyorum benim şansım yok o zaman benimkiler hiç çıkmıyor hep iki sonra çıkıyor resmî tatilde çıkmaz diyorlar çıkmıyor da 😂😂 bende mi şey var anlamadım