Gerçekten şaka gibi Sinem Tuzcuoğlu diye bi kadına randevu aldım uzun yol geldiğim için kasık ağrım vardı hemde 14. Haftada olduğum için cinsiyet de baktırmamıştım daha kadına rica ettim eğer eminseniz rica etsem kağıda yazar mısınız dedim eşimle birlikte süpriz bi şekilde öğrenmek istiyorum diye. Yazmam dedi şok oldum. Kendi doktorum folik asit için kutu bitene kadar kullan dedi bu doktor 14. Haftadan sonra folik kullanılmaz dedi. Başka vitamin kullanıyor musun dedi. D vit ve Demir dedim 16. Haftadan önce Demir kullanılmaz dedi. Ama bunları beni tersleyerek söylüyor. Tekrar rica ettim kağıda yazması için eminseniz görünüyorsa eğer dedim bazen değişebiliyor erken bi haftadayız sanırım dedim. %99 eminim ama kağıda yazmayacağım eşini çağır ikinize söyleyeyim dedi kapı açık olduğu için eşim duymuş hemen içeri geldi söyleyin dedi kadında hemen söyledi inanılmaz sinirim bozuldu ağlamaya başladım ben mi çok abartıyorum gerçekten mutlu bile olamadım sinirimden şaka gibi kadın gerçekten daha önce hiç mi kimse talep etmedi acaba herkesi mi geri çevirdi