suscarparimm Mavshatun06 Ankaralıyım ama urfada yaşıyorum çoğu arkadaşım ankarada şehir hastanesinde yada Etlik zübeyde hanımda doğurdu memnun kaldılar odalar 2 kişilik oluyormuş pandemiden dolayı zekai tahirde tercih edilebilir 🙂
Smm12efe- Mavshatun06 şehir hastanesi , Gazi hastanesi , Hacettepe üniversite hastanesi tercih edebilirsiniz..
Mavshatun06 suscarparimm ay sancı odaları falan 2 kişilik mi benim zamanım da abartısız 15 kişi falan vardı bir odaya doldurmuşlar herkesin herşeyi ortada iğrenç ya bidaha aynı şeyi yaşamak istemiyorm 🤦♀️etlik iyi öyle mi
suscarparimm Mavshatun06 Evet canım 2 kişilik pandemiden dolayı sizin tercihiniz tabi yine ama ya etlik ya zekai tahir şiddetle önermişlerdi arkadaşım 2. Hamileliği yine orada doğuracak