Eses0707 Arkadaşlar doktorum sucuk salam çiğköfte(etli) gibi yiyecekleri tüketmememi söylemişti ama canım aşırı derecede pizza istiyor siz kaçıncı haftadan sonra bunları tüketmeye başladınız
dlnyny Eses0707 vejeteryan pizza ve dört peynirli pizza falan tercih edebilirsiniz ben öyle yapmıştım
Asil_Egem Eses0707 ben 3. Aydan sonra tam tüketmeye başladım ama 3 aya kadar arada kaçamak yaptım çiğ köfte hiç yemedim pizza arada sırada ama sucuk çok yiyorum ama doktorum pişmiş olduktan sonra sıkıntı değil çiğ yeme dedi
ilknurd_98 Eses0707 benimde canım çok istemişti bir kereliğine yemiştim 2 dilim abartmadığın sürece sorun yok yiyebilirsin
ratatosk Eses0707 dr güvenilir bir yerden yapılma kasap sucuğu iyi pişmiş olarak yiyebilirsin demişti. Pizzayı da evde kendim yaptığım için başından beri yapıp yiyorum çok sık değil tabi
Beyzan Eses0707 benim doktorum yiyeceksen iyi pişmiş olsun demişti. Ben pizza yapıyorum zaten içinde iyice pişiyor. Elbette hiç yemezsek daha iyi ama yerken de iyi pişince ve hergun yenmeyince sorun olmaz dedi doktorum biz eşimle ayda bir pizza gecesi yaparız uzun zamandır