Dün verdiğim kan değerinde beta hcg 17465 çıktı. Randevu bulmak çok zor bu süreçte haftaya perşembeye randevu aldım ama dayanamıyorum yarın özel hastaneye gitsem kese görülür mü sizce ? Heyecandan dayanamıyorum henüz kadın doğuma gidemedim randevu bulamadığım için herşey yolunda mı merak ediyorum sizce ne yapmalıyım