Selam kızlar bugun tam 8+5 olduk.ilk öğrendiğim günden beri hiç bulantım olmadı.Okuduğum çoğu yazıda çok mide bulantısı olursa bebeğin cinsiyeti kız, hiç mide bulantısı olmaz ise bebeğin cinayeti erkek olur yazıyor.En önemlisi sağlık tabiki aa ilk gebeliğim bende eşimde eşimin ailesi de kız olmasını çok istiyoruz. Tecrübeli anneler beni aydınlatabilir mi lütfen. :)