Aselhifa Suan hastanedeyim dün gece ara ara kanamam ve agrım oldu ilk hamilelıgımdi bugün ogrendım ki dış gebelıkmıs birazdan amelıyata alıcaklar bana dua edın ve bu süreden sonra normal hamılelık olurmu yaşayan varmı çok çok korkuyorum bana dua edın 😢
synpolyanna Aselhifa allah yardımcın olsun canım benim😔😔benimde dış gebelikten şüpheleniyor doktor🙁🙁 ilk kez böyle bir durum başıma geldi taktir allah tan 🤲🤲
Deletedmom23234 Aselhifa Çok Geçmiş olsun Rabb’im şifa versin 🤲🏻 neden ameliyata alıyorlar iğne ile de düşürebilir çünkü 😔
Saricivciv Aselhifa ben varım normal hamilelik yaşıyorum 10 haftalık olduk hatta.. bende ameliyat olmştm. 6 ay kadar iyileşmeyi bekleyn ama sonrası güzel olur inşallah
Aselhifa Eylul_53 Eylul_53 kesem hıc gorunmedı tahmınen 4,5 haftadaydım 3 kere geldım gorunmedı kese bugün 3 defa alttan ultrason a girdım sonuncuda dış gebelik dedı alıcaklar beklıyorum
Eylul_53 Aselhifa ben kese düşüklüğü yaşamıştım 8 ay önce bebeğim hiç olmuşmadı ama kendi kendine düştü kesem bu durumda sana nasıl teselli verilir bilmiyorum çünkü çok acı bi kayıp biliyorum ama düşükten 4 ay sonra hamile kaldım kötü düşünüp kendini üzme sakın
Aselhifa synpolyanna ben Allah’a çok dua ettım hakkımda hayırlısı degılmıs elhamdulillah sadece korkuyorum amelıyat vs Allah büyük ınsallah senın sonucun ıyı olur yanılırlar Allah’a duamız yapacak bısey yok malesef
synpolyanna Aselhifa anladım canım rabbim sabırlar versin sana bende çok üzgünüm seni o kadar iyi anlıyorum ki 😭
Sevenikikalp Aselhifa benimkide o değerler civarındaydı ama benimkini 2 doz iğneyke düşürdüler neden hemen ameliyat olucaksın ?
Aselhifa synpolyanna Allah büyük acaba sonrasında nasıl olur yaşayan sonra guzel hamılelık gecıren varmı bu kafamı karıştırıyor Allah yaşayan herkese yardım etsın
Nundiyebiri Aselhifa bende öyleydi şuan ikinci gebeliğim28 haftalıgım çok şükür kıçı kıçına olur derler hiç dert etme bir kere olduysa bir daha olur
Selinnglc Aselhifa geçmiş olsun arkadasımda dış gebebil geçird doktor 6 ay bekle rahim dinlensin demişti oyle yaptı 6ayın sonunda hemen hamile kaldı doğrdu da ikinciye bile hamile suan☺️
Aselhifa Nundiyebiri Allah razı olsun çok sağol duanı eksık etme korkuyorum işlem nasıl nasıl olcak dıe senın nekadar sonra hamılelık oldu allahım kucağına almayı nasıp etsın İnşaAllah
Nundiyebiri Aselhifa valla masayattım kalktım ben tam bir sene sonra tekrar denedim beklemek istedim ilk sefer dede olduçok şükür
Sevenikikalp Aselhifa bildiğim kadarıyka o ameliyatta sadece yerleşen emriyo alınmıyor tüpün tamamı alınıyor. Doktorun detaylı bilgi vermedi mi sana
imimim Aselhifa benim tüpüm alınmadı alınacak diye bi durum yok umarım ameliyatın gayet güzel geçer ve almazlar
Aselhifa Sevenikikalp konuştum iğne eskı sistemmiş nokta ucu kadar delıkle gırıp sadece orayı temızlemısler asla zarar yok dedı
Aselhifa Deletedmom23234 o eskı sistem dedi birde yurt dışında yaşıyorum ben belkıde sistemleri farklı sordum bnde turkıyede iğne ile oluyormus dedım o çok eskıde kaldı dedı nokta kadar delık açıp orayı temızlemiş tam zamanında gelmıssın dedı