Hafissee Elifsennn biz aldık kırmızısını cok güzel hafif katlanınca yer kaplamıyor gayet hoş iç pedleri de cok güzel kalın biz 1100 e aldık ama zAm gelmiş galiba şimdi
Austosprensi_ Elifsennn bende 2 model arasında kalmistim bu model baya yuksek kolu yoruyor kol ayari yok vista modelini almaya karar verdim 2 modeli de cok arastirdim ama vista modeli daha kullanisli
Sulegorkemakyol Elifsennn concord neo bence 3 yaşındaki kızımda kullandım gayet memnunum o yüzden şimdi tekrardan bu bebeğimde kullanıcam inşallah