selam kızlar 34+3 oldum bugun. yalnız inanılmaz reflüm ve kasıgım belimde agrım olmaya basladı. totalde 10 kilo aldım . bugun bi kaç kez kasıgımda sancı hissettim. Acıkcası 40. haftayı beklemeyecekmiş gibi bir his oluşuyor içimde. bebek hareketleride cok fazla. Bebeğim dönmüş normal doğum pozisyonunda en son 33+2 de gittim 2190 gramdı. doktorum 3 hafta sonra gel dedi neden 2 haftada bir çağırmadı anlamadım