F_nur 38+3 deyim bebegin hareketlerinden ziyade artik boyle ara ara ayagini direndiriyor gibi oluyor karnima bu kasılma mi oluyor anlayamadım bilgisi olanlar yardimci olabilirmi😔
asyabetul Benim de öyle oluyor doktora sordum rahim kasılması dedi vücut doğuma hazırlık yapıyor iyi bir şey dedi
susam_18 Bende 26+3 haftalık hamileyim gün içinde sağ tarafım sertleşiyo göbeğim yumru gibi oluyor. Kontrolüme daha var. Magnezyumda içiyorum. Zaten bebeğim çok hareketli bir bebek değil. Böyle oluncada aklım kalmıyor değil.
Cilekkz-22 susam_18 bende de oluyodu doktoruma sordum eğer hemen düzeliyosa bişey olmaz ama 10 dakika sürer ver geçmezse hemen gel demişti
susam_18 F_nur Cilekkz-22 inşallah değildir 10 15 saniye sürüyo sertleşme elimi koyuyorum üstüne geçiyo. Teşekkür ederim😊
Hfs_1907 Cilekkz-22 Bnm 5 10 dkka sürüyo noluyomuş öyle uzun sürünce neden gel dedi Bi bilginiz var mı?
Cilekkz-22 susam_18 😄😄 al benden de o kadar hemen düzeliyo benimde gebelerin ortak derdi belli ki ☺️☺️
Cilekkz-22 Hfs_1907 yok sadece uzun sürerse gel demişti bende hiç uzun sürmediği için sebep sorma gereği duymadım sen kontrole gittiğinde derdini söyle ona göre bilgi verir doktorun ☺️☺️ şimdi baktımda senin son günlerin belki doğum kasılmalarıdır bi doktoruna danışmanda fayda var