GunesMom ben de anlam veremiyorum, iyi bir doktordan beklenti sürekli bitanem, bebeğim denmesi mi? Üç haftalıktann itibaren onunlayım ve asla pişman olmadım. Hep bana anaç ve sıcak geldi. Hatta çok çok net. Her şeyi tek tek anlatır, sorduğuma net cevap verir. Daha doğum şekli konusunda konuşamadık ama onda doğum yapan bir arkadaşım bana normal için sürekli masaj bile yaptı dedi. Çocuğun kendi seçeceğini düşünenlerdenim. Bu yüzden herkes her şeyi söyler, önemli olan o an ne olacağı diyerek doğum şekli konusunda yazılanlara kulak asmamaya karar verdim.☺️