Deryak bu topallamak nedir ya? Ben kramp sonrası umursamadan ise guce ayakta devam ettim ustune sanırım onun acısı artık o klasik agrı in disina cıktı dun doktora gittim baktım filan klasik bi iki sey magvital yuksek te tutam sola yatma da bugun yine sabahı sabah ettim. Bisi mi oldu bacagim a korkuyorum