humasultan3443 Kızlar bugün kontrolüm vardı 12 haftalık doktor cinsiyet için bacak arası boş ama bir kabarıklık var net değil dedi erkek olsa hemen belli olur muydu bilenler yardımcı olabilir mi
pnr1404 humasultan3443 12. Haftada bana da bacak arası boş demişti 14. Haftada erkek olduğunu öğrendik, cinsiyet oluşumu için 16. Haftayı beklemek lazım sanırım
dlnyny humasultan3443 13+1 de kız demişti doktor 19.haftada öğrendik ki erkekmiş yani belli olmayabiliyor daha çok küçükler o haftalarda😌
Livanur22 Görümceminde öyleydi erkek dediler 19haftaya kadar 20 haftada kız olduğunu öğrendi bazen öylede olabiliyor
humasultan3443 O zaman bir sonraki kontrolü beklemek şart oldu hiç yorum yapmayayım kendime göre 😊 çok teşekkür ederim hayırlısı olsun sağlıklı olsun inşallah