Tuba04 ilk doğumum normaldi ve lavman yapılmadı.. çok şükür öyle bir şey yaşamadım yani benim bildiğim yaşamadım 😂😂 ama ebemiz sağolsun kakanı da yapabilirsin bu çok normal hiç çekinmene gerek yok sen sadece ıkınmana bak demişti.. Onlar bu durumu hiç kafalarına takmıyorlar emin olun. ☺️