Kizlar bizim iliskinyasagimoz vardi ilk 3 ay. su an bebegim 19 haftalık oldu bugun tam 19+0 dun gece esimle biraz yakınlaşmamiz oldu ve bunun sonucu hafif tozpembe bir leke geldi. Ilk haftalarda kanamam oluyor diye doktornyasaklamosti sonra plasenta rahime yaki bebegin esi asagida dedi ondan dolayi bastan beri iğneler vurulmuştum zaten. Son kontrolünde rahim boyunun vs iyi olduğunu söyledi yani toparlanma mevcuttu oyle olunca biz de yaptık 🤭 ama endişelendim ara ara pembe lekelenme olurdu bende ama hamilelik döneminde olunca insan hassaslasiyor.
Kısacası sorum su: bahsettiğim bu olay basima gelen var mi endişelenmeli miyim doktora da soramıyorum. Bebis hareketleri için ancak şunu söyleyebilirim minik minik kipirdanma hissederdim ama henüz xok kucuk her zaman hissedemiyorum simdi hissetmiyorum diye de kafaya takıyorum 😔