Arkadaşlar merhaba 13 haftalık hamileyim bıgün 2 li test için randevum vardı fakat doktor musait olamadı yoğunluk vs ameliyat derken birde özel hastane olacak, yarında resmi tatil olduğu için başka hastane doktor derken cuma yada pazartesiyi bulur ve o zaman 14 haftalık olacağım. Bilgim olmadığından size sormak istiyorum bu testi kaçıncı hafta arası yapılıyor sizler kaçıncı haftada yaptırdınız sorun olur mu 13-14 haftalık yaptırmak ?