Kaderalisaridag Kızlar 33 haftalık olup ta karnı ağrıyan varmı normal mi ağrıması acaba erken doğum olur diye çok korkuyorum
Twinsmom66 Kaderalisaridag benimde oluyo canim arada adet ağrısı gibi geliyo geciyo . Kasikalrim agriyo hep dr normal.diyo bireysel.oalraak.farklilik gösterir bu kimnde oluyo kiminde olmuyo
Babyy1 Bnde yarın 33 oluyorum benim de bir haftadır kasıklarımla belim de ve karnım da ağrılar oluyor ince ince adet ağrıları gibi