ikizannesi24 canan93 bende normal doğumu çok istiyorum bu zamana kadar hangi doktora gittiysem hep sezeryan dedi ama dün başka bir doktora geçiş yaptım ona sorduğumda her şey yolunda giderse normal doğum yapabilirsin dedi
kuzucumoglum canan93 sezeryan öneriyorlar tek gebeliğe bakarak riskli olduğu için benimki tek yumurta ikizi 34. Hfta alırız diyor
Gammzze canan93 bnmde 32 haftalık çift yumurta ikizi doktorum 37. Haftada sezeryanla alcaz demişti inş bütün bebekler zamnnda gelirler erken doğum riski olmaz 🤲🥰🤲
Feyza44 Benimde tek yumurta ikizi şu an 36+3 olduk 2 gün sonra normal doğum için yatıracaklar inşallah 😊
kuzucumoglum Feyza44 ya benmkilerde tek yumurta ikizi 34.hafta alırız diyor ben biraz daha beklemek istiyorum birçoğunda 37 ye kadar bekleyebiliyorlar sknti olmaz ise 😑