Babykuzucuk ya bende fsh yüksek amh düşüktü bende o yüzden saraçoğlunun önerdigi birtkilri kullandm sırayla 🙂 amh içinde yumurta kalitesni arrtırnak içinde incr kürüde yaptım çok şükür rabbim nasip etti. Doktora kalsa şuan tüp benek yapıyor olcaktım keisnlkle çocugun olmaz demişti