Bebeğim 13+2 dün doktora gittik 2 Li için ama tam 3 defa ultrasona yattım kalktım yemek çikolata yememem su içmeme rağmen ultrason cihazıyla uyarmamıza rağmen çok fazl pozisyon değiştirmedi ilkinde hep bize baktı 2. De başı aşağıda ayakları yukarda durdu 3. De yüzükoyun yattı bu haftalarda ultrasonda böyle az hareketli olan var mı doktorum normal hiç bi sıkıntı yok dedi ama ?