Gamzee_27 valla ben spinal olacagim. Tamamen bayilmak bana korkunc geliyo. Uyanamamakta var. Spinal de hem bebegini hemen goruyosun, hemde bence daha cabuk ayaklaniyosun. Genel anestezide o bayginlik hali cok kotu. He eger zaten panik olursan sakinlestirici yapiolarmis spinalde hicbisey anlamiomussun :) benim esimde girecek yanimda bana destek olur zaten bir an once bebegimi gormek istiyorum sarilmak istiyorum, baygin baygin bebegimi kucagima almak istemiyorum.