dilanturkeliii Detaylı ultrasyon kaçıncı haftada yapiliyo randevu nasıl alicam birde sonucu ne zaman cikiyo ne olur yardım edin 😊
Erez dilanturkeliii 19 ile 24 arasi sanirim devlette rekli dobleer 19 22 arasi diye cikar ozelde daha iyi ama imkanin varsa ozelde yaptir bebegin parmaklarina kadar birlikte sayiyorsunuz resimler veriyorlar. Bana cd bile verdi videolarini ozelde 650 ye yaptirdim Istanbulda
Omerhatice dilanturkeliii 20 24 arasi yapılıyor canim ama randevu bulunmazsa ilerleyen zamanlardada yapılabilir.. ben 24+2 de yapmıştım ben yarım saat 40 dakika kadar bakılıp herseyini bildiriyor orda en son cikarkende raporu cdyi verip gönderiyor canm ☺
dilanturkeliii Omerhatice devlet hastanesinde hemen veriyolar demi çünkü özel de baya pahalı İstanbul’da
Omerhatice dilanturkeliii evet özel çok pahalı Malesef Devlete gitmedim ben ama o ayni şey oldugu için burdanda okudum devlettede hemen veriliyor ekstra farklı bisey yok çünkü tek fark biri ücretli biri ücretsiz 😊