Hanımlar 14+0 haftalık hamileyim. Bundan bir ay önce kanamam olmuştu ama aşırı bir kanama değil. Daha sonrasında doktora gittim bebekte hiç bir problem yok herşeyiyle gayet sağlıklı dedi progesteron verdi kanamam kesildi. Fakat iki gün önce yine kanamam oldu çok az miktarda yine apar topar hastaneye gittik doktor kontrol etti herşey gayet normal içinde bulunan kılcal damarlarla alakalı olabilir her hafta geçişlerinde görülebilen şeyler dedi. Kızımın kalp atışlarını dinleyince görünce rahatladım. Fakat neden böyle oluyor yinede anlamlandıramıyorum bu şekilde başına gelen oldu mu olduysa doktorunuz ne dedi.?