Aselminamm Arkadaşlar 1 hafta yemek yerine meyve yesem asla başka birşey aramam normalde çok severdim meyve . Suan seftaliye takmış durumdayım . Hormonlu birsey yemiyorum bahcemizde hersey yetisiyor sizce meyve yemek fazla yemek zararlimidir
Can-tan Aselminamm herşeyin fazlası zarar . Ki meyveler de şeker içeriyor . Gerektiği kadar yenmesi bence yeterli . O yüzden çok fazla bence tüketmeyin derim . Meyve yerine süt yumurta yoğurda yönelin ..
Tuba704 Aselminamm doktorum günde 1 porsiyondan fazla yeme şeker çok içeriyor demişti sonra şeker çıkar türlü tahatsızlıklar çıkar Allah korusun meyveyi yoğurtla birlikte ye ya da sütle şeker emilimini alır 👍