Gamzeeakt Ben çam sakura şehir hastanesine gidiyorum 39+4 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı çatı muayesini yaptı doktor her gittiğimizde yapılıyormu açıkcası bunu merak ediyorum ona göre gitmicem çünkü 😂😂😂
Rabiacelebi Gamzeeakt bende 38 +6 günlük hamileyim çatı muayesni hiç yapılmadı 2 gün snra muayene var korkuyorum zor mu oluyor
Gamzeeakt Deletedmom23234 polikliniğine gittiğimde çok memnundum ama acili pekte iç açıcı değil bugün hiçbir hastaya insan muamelesi yapmadılar bakıyorlar ediyorlar ilgileniyorlar ama asla bilgilendirmiyorlar sorularınız yanıtsız kalıyor çatı muayenesi oldum bugün ama doktor açıklığım varmı yokmu söylemedi hiçbir şekilde bilgilendirmedi gidebilirsin 3 gün sonra gel dedi soruyorsun cevap alamıyorsun. Çatı muayenesi ağrısı kişiden kişiye değişir ama benimki inanılmaz ağrıdı sabah 11 de oldum hala kasıklarım acıyor
Deletedmom23234 Gamzeeakt Yaa o zaman yeşil alandan girin nasıl olsa son haftalardasınız . O hastanede 37′den sonra yeşil alandan kayıt yaptırıyorlarmiş daha memnunlarmiş. Yani Buradaki anneler öyle diyordu
Gamzeeakt Cevirmenannee Evet günüm geçene kadar bebek hareketlerini takip edeceğim ve gitmicem çok aşırı kötü bi gündü benim için
Gamzeeakt Cevirmenannee Hayır aslında önyargılı bi şekilde olmadım rahat bıraktım ama o kadar canım acıdıki elini kemiğimde hissettim hala kasıklarım acıyor
Esos93 Gamzeeakt bende ilk hamilelgimde cati muayenesi yapmistu hatta kanamam olmustu okadar ileri goturduki elini normal kanama olması dedi eve gittim ama sancilarim basladi yavas yavas ertesi gunde devam etti hafif hafif o gun gecesi suyum geldi doguma gittim bizi gorunce dr geldinizmi dedi yani megerse dogumumu tetiklemiş doğumum baslasin diye
elaveipek Cati muayenesi yapan kisiden kaynaklanmis ilk dogumumda ebe kontrol etmisti dediginiz gibi bu ne yaa demistim evde cektim sancilarimi tekrar hastaneye gittigimde baska ebeler vardi onlarin vajinal muayeneleri hic acitmadi
Gamzeeakt elaveipek gerçekten demekki doktorla alakalı hiç kontrollerimi aksatmam normalde ama 3 gün sonraki kontrolüme gitmicem bebişimde doğmak istemiyor nst de 30 dan yüksek sancım çıkmıyor bu gidişle suniye kalıcam
Gamzeeakt Rabiacelebi Bence bu kişiden kişiye değişiyor benim çok ağrım oldu ama belki sizin olmaz önyarrgılı gitmeyin siz yinede
Gamzeeakt Esos93 yaaa inşallah benimkide o şekilde olur şuan benimde sırtımdan kasıklarıma doğru yayılan hafif sancılarım var ama baya düzensiz yani