Merhaba kızlar ben 7 haftalık gebeyim normalde fakat kesem 1 hafta geriden ekliyor geçen hafta gitiigim doktorum erken 2 hafta sonra gel dedi kesmeyi alttan görmüştü fakat 4.60 mm gözüküyordu küçük gelmişti bana bugün başka Bi doktora gittim vajinal ultrasonla baktı ve bebek gözükmüyor renkli ultrasonla bakalım dedi daha önce kürtaj im var bebek gelismedigi için ama suandada 1.26 cm kese kafam çok karıştı yani haftada ilerlemiş bu sabah hafif lekelenmem de oldu