Kızlar selam Allah nasip ederse cuma sezeryan doğumum var. Sakinleştirici alınıyor mu korkuyorum içimde bir heyecan var yani tarifsiz.. 🤲🥺☺️👼
odada mı oluyor sakinleştirici yoksa doğumhanede mi ? Birde doktor bana sabah 7 de gel dedi aç susuz kaç gibi doğuma alırlar acaba 🤷♀️👩🍼🤲