Kızlar şubat ayında kimyasal gebelik yaşadım şimdi ise bugün ilk önce evde testle öğrendim sonra kan tahlili verdim ve değerim 549 çıktı çok şükür ama korkuyorum. Doktora randevu almadım henüz kesenin görünme zamanına denk gelsin die bir hafta bekleyeyim diyorum yanlısmı yapıyorum sizce bi öncekinden dolayı hemen kendimi heveslendirmek istemiyorum.