Arkadaslar merhaba ben su an 3 aylık hamileyim ve neler alacağımı az cok not ediyorum ama bir konuda cok kararsız kaldım. Burada da görüyorum bir cok annemiz beşik veya anne yanı almıs. Beşik alanlar İçin bebeğiniz odanızda mı yatacak yoksa beşiği yatak odasında mı kullanacaksınız. Birde kraftın anne yanı yani yatağıyla bir olan bir şey buldum hem beşik hemde anne yanı mı alacağız :) konuyu tam net anlatamamış olabilirim ama cok kararsız kaldım. Benim amacımda anne yanı alıp büyüyen beşiklerden varmış onlardan almak :)