Sonay-34 Kızlar trednyoldan aldım LAGOM gümüş göğüs kapağı ama içi böyle çizilmiş hep kıullanılır mı ne diyorsunuz sorun olur mu? 39.haftamda bitiyor şimdi geri göndersem ne zaman gelir ne zaman gelir bilemiyorum yetişmez
Sonay-34 Sonay-34 hiç memnun kalamadım ya çok sinirlerim bozuldu bir de çok küçükler benim göğüslerim baya büyüdü olur mu bu bilemedim
Periwashere Sonay-34 cok kötü. Enfeksiyona bile sebep olur belki de risk almayin. Hemen iade edip baska bir tane alin ebebekten
Efeela Bu markayı duymadım ben de Silverette var ama bendekiler de küçük ucunu ancak örtüyor sanırım hepsi öyle
Sonay-34 Efeela çocuk doğmadan mı takmak gerekiyor ilk emzirince takılmıyor mu 🤔🤔 ya sinirlerimi bozan içinin çizik çizik olması 😵😵😵