gislife Dünden beri karnımın sol altında ve kaburgamda bir ağrı vardı, doktorum hemen gel bakayım böbrekte sıkıntı olabilir dedi. Baktı ve böbrekte idrar birikmesi olmuş dedi ilaç yazdı( tek kullanımlık). Yaşayan var mı acaba ?