Mom080 isveçte yaşıyorum.Bilmiyorum sağlıklı değilmiş, O yüzden zaman vermiyorlar istesekde randevu alamıyoruz 😂 sadece 13. Ve 19. Haftada giriliyor sağlığı iyiyse 25. Haftadan sonra 2 haftada bi kan tahlili yapıp kalp atışı ve karın ölçümü yapılıyor.Bende çok istiyorum bebeğimi görmeyi herzaman ama yapmıyor doktorlar o yüzden sinir oluyorum.Halbuki çok ilgililer çok iyiler ama yinede kuralları böyle