Nerden bakarsanız bakın yediğiniz her şeyin içinde katkı illaki vardır bence canınız istiyorsa yeyin yani günde 2 defa 3 defa yiyecek değilsiniz ya haftada 1 bile yeseniz zararı olmaz bende canım istedğinde tüketiyorum fast food , asit tarzı şeyler doktoruma da izah ettim durumu zaten oda şekilde cevap verdi çok abartmazsan hiçbirşey olmaz canın istediğini ye 7/24 yiyeceğin şeyler değil zaten 1 tane yiyince bile kesiyo uzun süre canın istemez sakınma kendinden dedi 🥰