BernaKD merhaba ben 5+4 gebeliğimi öğrendim 6.haftada sadece kese göründü 2 gün sonra covıd olduğumu öğrendim 7.haftada sonra kalp atışını çok şükür duyduk hiç korkmayın Allah’ın izniyle sizde duyarsınız kese oluştuktan sonra birkaç gün sonra embriyo yerleşiyor O aralıklarda doktora gittğimizde bebeği göremiyoruz diyorlar bende çok korkmuştum