zeynnn41 Merhaba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim kahverengi akıntı geldiği için doktorum progestan 200 mg verdi fakat fitili attıktan sonra 1 saat sonra falan hafif geri cikiyo akıyor yani bu neden oluyodurki acaba doğru mu fitili atamıyorum
_biranneadayi zeynnn41 geri çıkması mümkün değil çünkü sürekli yatman lazım bel altına yastık koy öyle yat birkaç saat o sürede eriyip kaybolacaktır zaten
Aylinsemih zeynnn41 fitili düzgün kullanmıyorsun sırt üstü yatıp parmağınla olabildiğince derine iticeksin en az yarim saat o pozisyonda durucaksin hatta ne kadar uzun kalırsa okadar iyi ben saglikciyim bende kullandım hatta dün başka bi fitil kullandım bütün gece kaldı sabaha karşı 3 4 gibi lavaboya kalktım ozman aktı gitti sabun parçası gibi sıvı cikiyor
zeynnn41 Aylinsemih Olabildiğince derine itmek mi gerekiyor ozaman da bisey olur diye korkuyorum çok az itiyorum galiba😔
Aylinsemih zeynnn41 bisey olmaz ileri iticeksin ucunda kalırsa bi anlamı yok bende senin gibi düşünüyordum ama bisey olmuyor merak etme ben eczanede çalışıyorum herkeze de öyle tarif ediyorim
Kimkibu zeynnn41 ben 11. Haftamdan beri kullanıyorum 35+2 olduk inşallah biticek artuk şu çilem😒 iyice itip hemen uzanmanız kalkmamanjz lazım ben en az 1 saat hic kalkmıyorun yerimden anca o zaman olmaz gece yapıyorum ben sabah wc ye gidince biraz beyaz sabuna benzer bisiler geliyor ama oda fazlalıkmış zaten o kadR oluyormus
Sedyas zeynnn41 aksam yatmadan önce yapabilirsin canım bende kullanıyorum yatmadan önce yapıyorum sabah zaten erimiş halini birazını ıdrarınla atıyosun oda normal fitili biraz ittirmen gerekıyor ki cıkmasın
zeynnn41 Aylinsemih Merhaba, bu sabah biraz kahverengi akıntı oldu daha 2 gündür kullanıyorum fitili arada olabilir mi böyle endişelendim de size sorayım dedim
freuze zeynnn41 Ben gece kullanıyorum sabaha kadar yatmama rağmen kalktığımda yine çok az geliyor. Eriyen kısmı etkisini gösteriyordur merak etmeyin. 🌸
Aylinsemih zeynnn41 hiç bir fikrim yok doktorunuzun numarası varsa bi arayıp sorun yanlış bilgi vermek istemem