MgeAbbas Hiçbir şikayetim yok mide bulantısı , ağrı , tiksinme , kramp bunların hiçbirini yaşamıyorum.. uykum felan da hiç değişmedi.. hala 8 saat uyuyorum.. sadece ara sıra göğüs altım ağrıyor.. o da bebek yer açmaya çalıştığındanmış.. böyle devam ederse sürekli doğururum ben 😂 Cinsiyet ; kendi doktorum erkek dedi.. tatile geldim İzmir kuşadasına.. buradaki bi doktor kız dedi diğeri de erkek dedi.. anlamadık ne olduğunu 🤔
merwerkan1903 Bugun tam 14 haftalik kontrolüm wardı bugün %100kız dedi asırı mide bulantim we istahsizligim war kasik agrim da cabasi..
Eymenim18 Kızlar kasıkta ağrım oldu eşimle çok Problemimiz var ansızın ağrı girdi acaba stresten dolayımı yoksa normalmi ansızın şiddetli bir ağrı oldu
MgeAbbas Eymenim18 sinirlenmenin yanısıra sinirlenince bir şey yemeyenlerdensen o neden olmuş olabilir😔 Ben yoğun iş temposundan yemek yemeyi unutmuştum o gün sabaha kadar uyutmamıştı beni kramp
Oznurx Ben henuz 12 haftaligim. Cinsiyet icin 9 temmuzda gel hem ikili testi yaparız hem de cinsiyeti söylerim dedi doktor, ama çok merak ediyorum:)) Bugün ilk trimester im bitti ve 1 kilo aldım. Bakalım bundan sonrası ne olacak :)
Denizz01 Can-tan bana da 12 den beri kız dedi 17 da kesşn kız dedi ama yine de rmin dilim ahaha ayrıntıyı bekliyomm