Ben 🤷🏼♀️ Bebeğimin kafası hep 3 hafta öndeydi dün kontrolüm vardı 35+3üz bu arada.Doktor bebğin kilosu önde oldğundan vücudu kafayı yakalamış eskisi kadar çok fark yok dedi ama yinede büyük tabi
Banada hep sezeryan diyordu bu hafta normal olabilir dedi
Endişe etme kilo aldıkça kafaya yetişebilir vücut 🥰