marbling10 ozgei farklı farklı ödeyenler var çok ilginç. Sanırım rapordaki teşhisle alakalı bir durum
Turkan38 marbling10 ben ücretsiz alıyorum raporun süzenlenmesine bağlı 2 sene önce kızımda 6000 liğe aylık 100 tl ödemiştim ama şuan yok raporunda venöz yetmezlik yazdıgında tam rapor oluyor die biliorum geciciler fark ödüyor
marbling10 Turkan38 evet öyle belli ki, haklısınız geçici bir kullanım olunca ücret oluyor. Çünkü ücretsiz alan da çok fazla.
Zllert marbling10 ben dün aldım hiç ödemedim ki öncesinde de hiç ödemiyordum. Doktorum raporuma damar hastalıkları-venöz yetmezlik yazmıştı, hamilelik ile ilgili yazınca ücret ödeniyor. Yazılan teşhis ile alakalı .
Rabis01 marbling10 bana corana sebebi ile yazildi devlet cogunu karsilicak denildi bilmiyorum artik esim yaninda parolda almisti 2sine toplam 39.tl verdi
Zllert marbling10 doktorunuzla görüşüp düzelttirebilirsiniz raporu sanırım burada önceden okumuştum öyle bir şey, geçmiş olsun 😌
marbling10 Zllert teşekkür ederim canım yok düzelttirmem yani hamilelik olunca o kadar ödeniyorsa öderiz ben farklılık olduğunu duymuştum ama sebebini anlamamıştım şimdi çözüldü konu☺️
Zllert marbling10 sen bilirsin canım 😌 9 ay boyunca kullanılacağı için sorun olmasın diye söylemiştim ☺️ Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
SusamTanecigi marbling10 iki hafta önce aldım hiç ödemedim daha önceden muayene param varmış 7 lira onu ödedim sadece
marbling10 SusamTanecigi teşhis farklılığı olunca ödeme olmuyormuş bende riskli gebelik olarak çıktı rapor
Banu26es marbling10 kadın doğum doktorum yazdı. 2 genimde pıhtılaşma vardı. Teşhis olarak emboli ve tromboz yazıyor.
ZeynAnk marbling10 kadın doğum doktorum çıkardı raporu 2 genimde pıhtılaşma var. Hiç para ödemiyorum 10 kutu alabiliyorum tek seferde. Raporda yazan kodlar var, doktorunuz kodu değiştirirse ödemezsiniz.