Benim de makat geliş hep bebeğim, 36 haftalık olduk dönmedi maalesef. 36 dan sonra binde yedi ihtimal demişti doktor dönmesini. Bugün de 38+5 e sezaryen günü verdi. Ama yine 2 kere daha kontrole çağırdı dönerse iptal edecek. Hayırlısı neyse o olsun diye dua edeceğiz başka yapacak bir şey yok :)