Kızlar eşimin iş yerine bağlı sigortam var ödeniyor yani kendi aile şirketimiz zaten eşimde doktordan rapor iste dedi bu doğum parasını almak için yarın isticem doktordan benim gibi rapor alan varmı günlük mü veriyor bu raporu hamilelik raporu ayrı lohusalık o 40 günlük rapor ayrı mı oluyor anlamadım nasıl olacak 36 haftalığım bu arada