Sultan35 Bugün saglık ocagında idrar testi yapıldı enfeksiyon çıktı antibiyotik yazdı doktor acaba enfeksiyonu olupta kullananlar var mı (doramycin) antbiyotik
BTSG04 Sultan35 ben hamileliğim boyunca 3 kez geçirdim 3ündede antibiyotik kullandım başka türlü geçmiyor. Geçmiş olsun 🌸
_biranneadayi Sultan35 enfeksiyonun değeri hangisiydi sonuçlarda hangisinde çıktı acaba? Anti cmv igg mi
YuvarlanamayanPandaa Sultan35 çook antibiyotik işte toz şaşe içtim hep tekrarladı bol bol ılık su içmek düzeltti beni
Deniz-Demirin-Annesi Sultan35 Bana da yazdı doktor aynı marka ilaç değil ama kullanman en doğrusu başka türlü geçmiyor çünkü
Sultan35 _biranneadayi bilmiyorum saglık ocagında yapıldı degeri söylenmedi sadece enfeksiyonun var dedi antibiyotik verdi birde bol su iç dedi _biranneadayi
Sultan35 YuvarlanamayanPandaa evet bana da antibiyotik toz şaşe verdi bol su iç dedi inşallah geçer hepimizin ki
Girlsmomm Sultan35 kaç haftalıksınız benim de çıktı bugün çıktı sonuçlar şu an yanmam yok Dr ilaç yazmadı yanma olursa söyle dedi sadece 36 haftalığım ben
Sultan35 Girlsmomm 26 haftalığım bende kaşıntı çok oluyordu enfeksiyondanmış bakalım bir hafta kullanıcam eger geçmezse hastaneye git dedi
Tazegebe1 Sultan35 Merhaba bende de çıktı ama ilaç yerine erik kompostosu ve kızılcık kompostosu içiyorum iyi geliyomuş duydum bakalım 28inde randevum var o zaman vercem idrar tahlili merak ediyorum bi etkisi oldu mu acaba diye bende su içmeyi pek sevmem :)
Sultan35 Tazegebe1 evet suyu bende çok içmiyordum ama hem bebekler için öenmliymiş içmek hemde enfeksiyona iyi geliyormuş bugün bol bol su içmeye başladım mecbur
Girlsmomm Sultan35 bende kaşıntı falan yok kaşıntı olması kötü daha önce başıma gelmişti bol su içmeniz lazım geçmiş olsun