Beyhan-nn Korkuyorum napicami da bilmiyorum bi arkadaşın 40+7 de kendi sancısı başlıyor yeterli açılma olmayınca suni sanci veriliyor o da bebeğin kalp atışını olumsuz yönde etkilediği için sezeryana alıyorlar düşünsenize üç durumu da yaşıyor.
Aslihanilhan Beyhan-nn nasip herşey ya. Normal diye bekliyoruz ama neyle karşılaşıcaz hiç bilmiyoruz .