zynp45 Kızlar malum yaz geliyor,kısa da olsa bir tatil yapmak istiyorum.Şuan 4 aylık hamileyim.Kaçıncı aydan sonra tatile gitmek sakıncalı olur
suscarparimm zynp45 İlk 3 aydan sonra gidilebiliyor diye biliyorum yanlışım yoksa şahsen ben gitmiştim doktoruma sorduğum sorun teşkil etmediğini söylemişti riskli dönemi atlattın diyerek
mlkkk zynp45 doğuma 2 3hafta kalana kadar tatile gidilebilir bence tabi erken doğum riski yoksa ve yol uzun değilse ve pandemi durumunu göze alırsak ha rahat rahat gezeyim eğleneyim dersen fazla ağırlaşmadan gidilmeli 😅
Betl Bilmiyorum pandemi yüzünden çok bunaldık 11 haftalık şuan 15 16 haftalıkken istiyorum biraz deniz havası