1Sevgimom1 yüksek risk olsa doktor muhakkak amniyosentez önerirdi bir şey söylerdi diye düşünüyorum riski düşük de olsa her testte zaten oluyor. Detaylı da iyi çıkmış çok şükür endişe etmeyin içiniz rahat etmiyorsa başka doktora da gidin. Eğer endişe edilecek bir durum olsa doktor bir açıklama yapardı diye düşünüyorum