Miranmiray Arkadaşlar iki gunobce post açmıştım hani gebelik testinde ikinci çizgi silik cikmisti 4 testinde de ve dün kan verdim bugün sonuç cikti.son adet tarihine göre 4 hafta 5 günlük olması gerek ve HCG değerim 105 çıkmis sizce nasıl bu değer az mi
merii10 Miranmiray değerin önemli değil canm iki gün sonra kan verdiğinde artısı güzelse en az yüzde altmıs artmışsa normal demektir
Aslhn12 Miranmiray gayet normal. Bana da öyle demişti onlar hesap yapıyor ne zaman gözükeceğini biliyorlar kesenin,ona göre sana gel demiş . Bir hafta sonra tekrar git doktorunu dinle evet
Nurunannesiii12 Miranmiray gayet güzel ben 33 ile öğrenmiştim.3 güne bir kan veriyodum değer artışı gözlendi sonra kese sonra bebek sonr akalp atışı için 7 haftalikken alıp atışı alttan bakıldı bebek te görüldü. Bol bol dinlen ağır kaldırma meyve tüket uyku gelicektir ikk haftalar 1 ci ay sonrasında zaten bulantı vs baslicaktir.. hayrli olsun insallah sağlıklı güzel bi gebelik geçirip sağlıkla kucağınıza alin insallah 🙏🧿❤
Semiha_ Miranmiray canım ben adetimden 5 gün önce 108 değer ile öğrendim şükür 10 haftalık hamileyim şuan değerinin 2 katı artması gerek onu kontrol et sağlıklı gebelik için
Miranmiray merii10 ama doktor benden kan tahlili istemedi 🙄sadece bir hafta sonra ultrasaona gir dedi
merii10 merii10 o zaman bekleyebilirsn canm ama icin rahat etmiyorsa iki gün snra bi daha kan vereblrsn yne de
mlkkk Miranmiray tekrar kan vermekle uğraşmayın artışına bak olayını ben burda duydum millet sürekli gidiyor kolunu deldiriyor hiç gerek yok iki günde bir iki kat artacak şekilde hesaplayın 3000üstü olduğunda gidin zaten gözükmezse doktorun kan tahlili ister beta bakmak için ben hesapladım 10gün sonra giderseniz betanız 3600 4000arası oluyor kese gözükür o zaman gidin
poyrazinannesi3547 Nurunannesiii12 Hayırlı olsun 7 haftalıkken karından neden bakmadılar ki bende 7+3 olunca randevum var ilk randevu ama altan istemiyorum görünür mü acaba bilmiyorum çoğu görüyor karından
Nurunannesiii12 poyrazinannesi3547 5 6 7 haftalikken kan veriyodjm karından bakıldı fakat görülmedi alttan bakıldı iki defa birinde keseyi diğerinde bebek ve kalp afisini gördük.alttan bakikmanin zarari yij kesinlikle ben ozele gidiyorum bu arada.kizım olucak çok narin minnacık belkide göstermedi cinsiyeti 5 yi ayda öğrendik 6 aya gircem az kaldi😊🧿🙏 nazlı bi kızımız olucak allahi izniyle.😍😍🥰😚
poyrazinannesi3547 Nurunannesiii12 Hadi hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende çok korkuyorum yine bşy olursa diye 2 düşük yaptm çünkü Allahım herşeyin hayırlısı nı nasip etsin inşallah bende pazartesi günü gtcem hayırlı haberler alırım inşallah